• 13-01-2025, 21:34:03
    #1
    Arkadaşlar sorunum scripti kurarken bu hatayı veriyor nasıl düzelte bilirim (Session verisi kaydedilemiyor.)

  • 13-01-2025, 21:40:27
    #2
    dizinleri 644 yapmayı dene.
  • 13-01-2025, 21:50:12
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dizinleri 644 yapmayı dene.
    Tam olarak nasıl yapabilirim
  • 13-01-2025, 22:05:02
    #4
    public_html > izinler okuma ve yazmanın tamamını aktifleştirin (herkes hariç)
  • 13-01-2025, 22:13:35
    #5
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    public_html > izinler okuma ve yazmanın tamamını aktifleştirin (herkes hariç)
    yaptım ama sorun devam ediyor