Projeye İhtiyacım var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Projeye İhtiyacım var.
1
●
318
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Projeye İhtiyacım var.
12-08-2009, 18:15:58
#1
kacar82
Çocukların içeriğini geliştirebilceği bir projeye ihtiyacım var. DÜşünüyorum ama bulamıyorum...
Böyle bir projesi olan varsa paylaşabilir mi?
yetişkinde olur. Ama içeriği ziyaretçi oluşturacak. Ben teknik direktör olacağım
13-08-2009, 00:51:25
#2
ReferXchange
Bir çok projem var
Ama insanlar bedava istiyor ve vermek istemiyorum.
Kodlatacak param yok.
Projelerime para verecek insan da bulamıyorum.
ne yapalım böyle hayat. ben de bekliyorum bakalım...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler