Outlook - OAuth 2.0 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Outlook - OAuth 2.0
1
●
84
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Outlook - OAuth 2.0
25-12-2024, 22:34:41
#1
ALT5Y
Bildiğiniz üzere imap üzerinden mail çekmek artık işe yaramıyor.
Outlook Oauth2 ile imap gibi mailleri görüntülemek mümkün mü?
25-12-2024, 22:45:20
#2
Anıl
tabii ki
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler