• 07-08-2009, 23:07:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar html güvenlik açıkları nelerdir acaba bilen varmı ?
  • 07-08-2009, 23:12:22
    #2
    Bildiğim kadarıyla html'de güvenlik açığı yok.
  • 07-08-2009, 23:12:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    html de güvenlik açığı mı var ?
  • 07-08-2009, 23:17:45
    #4
    html de güvenlik açığı yoktur