• 19-11-2024, 23:44:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menu kisminda problemmi var benden kaynaklimi bilemedim. Yoksa gayet guzel olmus.

    Evet hocam, onu birazdan düzenleyeceğim. Küçük bi problem olmuş
  • 19-11-2024, 23:44:54
    #11
    Benim gözüme takılanları aktarayım naçizane bakış açım çok iyidir;
    - Google hizmetlerinden sonra koyacak bir şey daha yok mu orası tamamlanmalı bi kutu daha koyun XD ( espiri açısı dikkate almayın, ya da alsanız mı neyse )
    - Müşterilerin sipariş bildirim kutucuklarınıda sol köşe yerine sağ köşede verelim kutunun alanını biraz diktdörtgene evirebiliriz. Ya da tam tersi telefon, wp gibi iletişim kutularını sağa taşıyın bence ikisinden birini mutlaka sağ tarafa taşıyın, sağ köşe müsait
    -Blog yazılarında "devamını oku" sabit olmalı - mesela bu devamını oku butonu kartın bottom alanından hep 10px yukarıda durmalı mesela ve yeri hiç bir şekilde değişmemeli. Biri yukarda biri aşağıda görüntüyü bozuyor.
    - Bir de butonlara marka renginizi verin derim. Kahverengi tonunu mümkünse hiç bir yerde kullanmayın. Maviyse mavi morsa mor ama no brown.

    gibi gibi böyle detaylı bir rapor isterseniz seve seve hazırlayabilirim


    Gerçekten siteye emek verildiği çok belli ister hazır tema olsun ister özel düzenlenmiş hiç fark etmez. Birileri gerçekten ustalıkla performans sergilemiş elbette ufak dokunuşlar her zaman yapılır.
  • 20-11-2024, 00:45:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gözüme takılanları aktarayım naçizane bakış açım çok iyidir;
    - Google hizmetlerinden sonra koyacak bir şey daha yok mu orası tamamlanmalı bi kutu daha koyun XD ( espiri açısı dikkate almayın, ya da alsanız mı neyse )
    - Müşterilerin sipariş bildirim kutucuklarınıda sol köşe yerine sağ köşede verelim kutunun alanını biraz diktdörtgene evirebiliriz. Ya da tam tersi telefon, wp gibi iletişim kutularını sağa taşıyın bence ikisinden birini mutlaka sağ tarafa taşıyın, sağ köşe müsait
    -Blog yazılarında "devamını oku" sabit olmalı - mesela bu devamını oku butonu kartın bottom alanından hep 10px yukarıda durmalı mesela ve yeri hiç bir şekilde değişmemeli. Biri yukarda biri aşağıda görüntüyü bozuyor.
    - Bir de butonlara marka renginizi verin derim. Kahverengi tonunu mümkünse hiç bir yerde kullanmayın. Maviyse mavi morsa mor ama no brown.

    gibi gibi böyle detaylı bir rapor isterseniz seve seve hazırlayabilirim


    Gerçekten siteye emek verildiği çok belli ister hazır tema olsun ister özel düzenlenmiş hiç fark etmez. Birileri gerçekten ustalıkla performans sergilemiş elbette ufak dokunuşlar her zaman yapılır.
    Teşekkür ederim bu güzel betimlemen için hepsini dikkate alıp düzenleyeceğim