• 04-01-2006, 13:07:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yıllar öcen bugun ben doğdum tarihte güzel bir yer aldım :P

    Doğum günü dileğim huzurlu mutlu bol kazanclı bir sene gecirelim r10 ailesi olarak



    doğum günü hediyesi Paypal la kabul edilir müracat msn
  • 04-01-2006, 13:21:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hay allam, msn'den adres veriyo adam doum günü kutlansın diye. kutlamıom ulen mutlu senelere. goldkey'den de banlanmışın doumgünü hediyesi olarak söyliim dedim
  • 04-01-2006, 13:22:25
    #3
    MoD
    Misafir
    Mutlu yillar cahveci. Uretken bir arkadassin, bu yeni yasinda hedefledigin projelerde basarilar dileklerim seninle.
  • 04-01-2006, 13:28:17
    #4
    Misafir
    mutlu yıllar al sana rep
  • 04-01-2006, 13:34:36
    #5
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    mutlu yıllar al sana rep
    sen verme bence baksana kızarmışın (şaka yaptım alınma lütfen)
  • 04-01-2006, 13:35:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    saoluns hep beraber
  • 04-01-2006, 13:40:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı:
    hay allam, msn'den adres veriyo adam doum günü kutlansın diye. kutlamıom ulen mutlu senelere. goldkey'den de banlanmışın doumgünü hediyesi olarak söyliim dedim
    ehe ploop dogum günü hediyesi bi 110 usd yolla artık 10 usd de kırdırma parası verecem
  • 04-01-2006, 13:48:33
    #8
    zamanında beni az keklemeye calışmıştın aga bannerdır popuptur sana bugune kısmetmiş dogum gunun şerefine 1 popup hediye edeyim xD Iyıkı dogdun cahveci nice yıllara
  • 04-01-2006, 13:56:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ehe saols kim ben mi keklemem ben yaw sen kaza kursununa denk gelmişin