ploop adlı üyeden alıntı:
hay allam, msn'den adres veriyo adam doum günü kutlansın diye. kutlamıom ulen

mutlu senelere. goldkey'den de banlanmışın doumgünü hediyesi olarak söyliim dedim
ehe ploop dogum günü hediyesi bi 110 usd yolla artık 10 usd de kırdırma parası verecem