Mrb arkadaşlar garantinin internet şubesine hotmail mail adresimi kaydediyorum normal şekilde ama kaydedince büyük farfle görünüyor, bu sorun olurmu normalde büyük harfle yazınca mail gitmiyor ben küçük harfle yazıyorum garanti büyük harfle kaydediyor henüz garantiden hiç mail gelmedi merak ettim sizlerinkinidemi büyük harfle kaydediyor