• 15-03-2007, 17:10:50
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaşlar

    Geçen gün randevum satış ortaklığı hesabıma giriş yapamıyordum.
    Sonra Elif hanıma mail attım ve durumu belirtttim oda hesabımın kapandığını söyledi ve hiç bir uyarı falan gelmemişti.

    Daha sonraki yazışmalardan sonra artık umudu kesmiştimki telefon ile arayıp hesabın yanlışlıkla kapatıldığını ve hesabımda paranın bugun yatıralacağını hesap kapandığı için tekrar üye olmamı istediler.

    Telefon kapandıktan yaklaşık 1 saat sonra eft ile ödemeyi yaptılar ve paramı aldım.

    Yaptıkları hatayı anlayıp kısa zamanda geri döndükleri için teşekkür ediyorum.
  • 17-03-2007, 01:06:26
    #2
    ehuheuha bende bannerlerini sitemden çektim ceple aradı beni bende biriki laf söledim adamlar tıklarımı saymadılar zaten 1krş veriyorlar