• 19-07-2009, 17:12:25
    #1
    Selamlar ,

    Arkadaslar elimde blogspot sitem var pr 5 pr 3 2 tane.

    Ben yeni bir domain regletsem bunları domainle kullansam.

    PR Degerim 5 yada 3 kalırmı ?

    Yoksa 0 lanırmı ?

    Cevaplarınızı bekliyorum.
  • 19-07-2009, 17:19:04
    #2
    blogspottan almış olduğun zat en domain ve bütün işlemler o domainde, yeni alacağın domain sıfır paketinden yeni çıkmış ve kullanılmamış, bu alıp hemen kullanılmış hale getirmek biraz zor olacaktır muhakkak onun için böyle birşey yok.