• 17-07-2009, 16:02:18
    #28
    @Grikurt, satın aldığın bilgisayarın tam özelliklerini ve fiyatını pm atarmısın sakıncası yoksa? Ben de düşünüyorum da.
  • 17-07-2009, 16:42:55
    #29
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Grikurt, satın aldığın bilgisayarın tam özelliklerini ve fiyatını pm atarmısın sakıncası yoksa? Ben de düşünüyorum da.
    Valla bu haliyle ekran kartıda dahil 1.800 civarı.

    Ekran kartıda bayağı fark açıyor araya.

    İncelede atayım linki
  • 17-07-2009, 16:46:22
    #30
    https://www.r10.net/1059048220-post27.html

    Bu mesajında belirttiğin sistem 1.800'e mi mâl oldu sana?
  • 17-07-2009, 16:47:14
    #31
    Üyeliği durduruldu
    İşlemci canavar canavar, zor yetişirsin sen ona. :8

    Hayırlı olsun..
  • 17-07-2009, 16:47:46
    #32
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci canavar canavar, zor yetişirsin sen ona. :8
    Hayırlı olsun..
    Oh oh sağolasın.
  • 17-07-2009, 16:51:08
    #33
    anakart süper seçim bende almayı düşünüyorum jet gibidir şimdi hadi hayırlısı hocam
  • 17-07-2009, 16:53:15
    #34
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anakart süper seçim bende almayı düşünüyorum jet gibidir şimdi hadi hayırlısı hocam
    Sağolasın toplayayımda
  • 17-07-2009, 18:55:22
    #35
    hayırlı olsun sanırım en son hd 4870 almışsın epey fark etmiştir fiyatı ama üstü düzey bir kart benimkinin bir alt modeli, kasa olarak ne aldın, kaçlık power aldın merak ettim.
    o ekran kartını 450-500 luk powerla kullanman lazım hatta ekstra 6 pin pci-express güç kablosu ister.
  • 18-07-2009, 01:02:23
    #36
    400 Watt kasa aldım ilk mesaja ekledim anakartıda kasayıda.