• 16-07-2009, 14:03:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    bir wmw videoyu oynatmaya çalışıyorum. Media player koduyla oynattım ama firefoxda media player çalışmıyor. Bu konuda yardımcı olacak birisi var mı?
  • 16-07-2009, 14:07:27
    #2
    <object id="mediaPlayer" 
    width="600" 
    height="600"
    classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" 
    codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" 
    standby="Microsoft Windows Media Player bilesenleri yukleniyor.."
    type="application/x-oleobject"> 
    <param name="FileName" VALUE="part1.wmv"> 
    <param name="ShowControls" value="1">
    <param name="AutoStart" value="0">
    <param name="ShowDisplay" value="False">
    <param name="AutoRewind" value="0">
    <param name="PlayCount" value="3">
    <param name="ShowStatusBar" value="1">
    <param name="ShowGotoBar" value="0">
    <param name="AutoSize" value="0">
    <param name="EnableContextMenu" value="false">
    <param name="BorderStyle" VALUE="1">
    <param name="DisplayForeColor" VALUE="0">
    <param name="DisplayBackColor" VALUE="0">
    <embed type="application/x-mplayer2" 
    pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" 
    filename="part1.wmv" 
    src="part1.wmv" 
    name="mediaPlayer" 
    autostart=0
    showcontrols=1
    showdisplay=False
    showgotobar=0
    enablecontextmenu=false
    showstatusbar=1
    autosize="0" 
    width="600" height="600"> 
    </embed> 
    </object>
    Bunu kullan bunda açıyor
  • 16-07-2009, 14:12:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ZeuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <object id="mediaPlayer" 
    width="600" 
    height="600"
    classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" 
    codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" 
    standby="Microsoft Windows Media Player bilesenleri yukleniyor.."
    type="application/x-oleobject"> 
    <param name="FileName" VALUE="part1.wmv"> 
    <param name="ShowControls" value="1">
    <param name="AutoStart" value="0">
    <param name="ShowDisplay" value="False">
    <param name="AutoRewind" value="0">
    <param name="PlayCount" value="3">
    <param name="ShowStatusBar" value="1">
    <param name="ShowGotoBar" value="0">
    <param name="AutoSize" value="0">
    <param name="EnableContextMenu" value="false">
    <param name="BorderStyle" VALUE="1">
    <param name="DisplayForeColor" VALUE="0">
    <param name="DisplayBackColor" VALUE="0">
    <embed type="application/x-mplayer2" 
    pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" 
    filename="part1.wmv" 
    src="part1.wmv" 
    name="mediaPlayer" 
    autostart=0
    showcontrols=1
    showdisplay=False
    showgotobar=0
    enablecontextmenu=false
    showstatusbar=1
    autosize="0" 
    width="600" height="600"> 
    </embed> 
    </object>
    Bunu kullan bunda açıyor
    Hocam çok saol büyük uğraştan kurtardın beni