• 30-12-2005, 15:28:01
    #1
    xxx
  • 30-12-2005, 17:55:44
    #2
    geri aldım.
  • 30-12-2005, 20:17:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben anlamadım firmamı el koymuş. keylogger ile birisi şifreyimi almış.
    geri nasıl aldın?
    yav yazıyosunuz bişey bizde anlayalım nooluyo ne bitiyo.. nasıl çözülüyo..
  • 31-12-2005, 13:11:45
    #4
    keylogger ila birisi almıştı.
    ama biraz akıllılık ila geri aldım çünkü bende geçtim o yollardan neyse:]
  • 31-12-2005, 13:15:51
    #5
    dikenler üzerisindesin nighttt
  • 31-12-2005, 14:10:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende keyloggerleri (olma ihtimaline karşı) aldatmak için binbir şakrabanlık yapıyorum şifrelerimi yazarken.. Keylogger yazanlar bilir.. Kusursuz keylogger yoktur!!!
  • 31-12-2005, 17:37:01
    #7
    şifren > 5000 isa yazarken > 7878787845 sil > 544554 sil >5002 yaz baska koy sil yaz koy.
  • 31-12-2005, 18:51:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    şifren > 5000 isa yazarken > 7878787845 sil > 544554 sil >5002 yaz baska koy sil yaz koy.
    malesef benim şifrelerim binbirtürlü karakterlerden oluşuyo.. büyük küçük rakam vs.. böyle yapmaya kalksam bende şaşırırım. ama benzer şeyler yapmak gerekiyo her ihtimale karşı