• 10-03-2007, 17:11:21
    #1
    ARkadaşlar hosting şirketimdeki cpu değerlerim eskiden %2 civarındayken %50lere fırladı. Şirkette haklı olarak sitemi kapatıyor. Nedeni eklentiler olabilir mi? Sitemde zoints seo, category icons, top20 kurulu. Bunun yanında gsite crawler programını kullanarak sitemap oluşturuyorum acaba bundan mı diye düşünüyorum. Tekil hitim 2000 civarı. Neden olabilir bu sorun acaba?
  • 10-03-2007, 17:15:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    selam

    kesinlikle sitemapi kaldırmanı tavsiye ediyorum...
  • 10-03-2007, 17:53:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    %2'den 50'lere fırlaması çok yüksek bir rakam hostun kısa sürede atabilir seni,sitende sitemap varsa kaldır derim
  • 11-03-2007, 03:28:19
    #4
    sitemap yok sitemde.Sadece gsite crawler programıyla yapıyordum ondan mı dedim.Yani program sitedekli tüm linklere girip kaydediyor ya ondan belirttim. Resim galerisinde sepetim özelliği açık yani üyeler toplu resim indirebiliyor ondan olabilir mi?
  • 11-03-2007, 03:35:39
    #5
    topxstats ve zoınts haddinden fazla cpu yer
    eğer sitende çok mesaj yazılıyorsa gerçekten topxstats kasıyor
  • 11-03-2007, 05:49:25
    #6
    top x de top 20 yerine top 10 yapsam azalır mı.Kaldırmak istemiyorum çok işimize yarıyor da..
  • 11-03-2007, 10:31:15
    #7
    yok kaldır topx'i. temaları filan sıfırla bak ne olacak cpu
  • 11-03-2007, 11:00:35
    #8
    Bazı eklentilerdir sorunlar. Bir yedek al sonra tüm eklentilerini kaldır. Sonra teker teker tekrar yap Hangisinde sorun olduğunu anlarsın. Biraz uzun oldum ama olsun
  • 11-03-2007, 12:06:03
    #9
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-yiyormus.html

    zamanında benimde başıma geldi host değiştirmek zorunda kaldım şuanda hiçbir değişiklik yapmadan başka yere kurdum şimdi sorun yok