• 27-05-2024, 13:50:53
    #1

    Karşı taraf bağlantı yapınca bu ekran geliyor sebebini bilen varmı
  • 27-05-2024, 13:51:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım sunucuya bağlanmaya çalışıyorsunuz anydesk ile. 2. bağlantıyı da kabul etmiyor diye biliyorum.
  • 27-05-2024, 14:01:27
    #3
    Yönetici olarak çalıştırmayı denediniz mi?
  • 27-05-2024, 14:20:05
    #4
    eğer windows server a bağlanıyorsan rdp ile bağlan daha güzel
    Anydesk normal pc ise full access yetkisi ver