Arkadaşlar daha öncede de blogger kullanıyordum fakat 2 sene sonra tekrar kullanmaya başladım. Bir çok sorunla karşılaştım ama çoğunu hallettim. Yalnız bir sorunum var blogger sayfaları internet explorer da hata veriyor. Oda sayfadaki yorum alanından kaynaklanıyor sanırım. Bir iki tema kullandım ama aynı hatayı aldım. Düzeltmeye çalıştım fakat olmadı. Bunun için bir çözüm varmı acaba ? Forumda arattım ama kimse bunun hakkında birşey yazmamış sanırım.
Aldığım hata aşağıdaki gibi.