Sorum şu;
Plesk panelden bağımsız ve onu etkilemeyecek bir şekikde sanki plesk panel yokmuş gibi ben centos 8 üzerinde mysql kullanabilir miyim, veya bunu plesk üzerinden yapabilir miyim. Bana bu konuda yardımcı olabilecek var mı ?
Yani ben sanki hiç plesk panel yokmuş gibi centos üzerinde mysql kurup bu şekilde devam edebilir miyim yoksa bu mysql plesk ile karışıtmı vs. çok karışık durum benim için anlatamamış bile olabilirim

Yeni sunucu satmak isteyenlerden başka mesaj gelmedi, kendim çözdüm