• 04-03-2007, 23:25:38
    #1
    Selamun Aleyhikum, Plesk 8.0.1 var ve linux kullaniyorum

    serverime saldiri oldugunu nasil anliyabilirim?

    ssh da ne türlü komutlar vererek ögrenebilirim? yada nerden ögrenilir?

    ALLAH c.c. razi olsun.
  • 04-03-2007, 23:30:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konuları çok yazdık çizdik
    https://www.r10.net/site-guvenligi-sa...anlasilir.html
    serverına apf kurarak banlarsın
    ddos diye arat sitede çok şey bulacaksın