Selamun Aleyhikum, Plesk 8.0.1 var ve linux kullaniyorum
serverime saldiri oldugunu nasil anliyabilirim?
ssh da ne türlü komutlar vererek ögrenebilirim? yada nerden ögrenilir?
ALLAH c.c. razi olsun.
Saldirimi düzenlendi serverime?
1
●506
- 04-03-2007, 23:25:38
- 04-03-2007, 23:30:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu konuları çok yazdık çizdik
https://www.r10.net/site-guvenligi-sa...anlasilir.html
serverına apf kurarak banlarsın
ddos diye arat sitede çok şey bulacaksın