• 01-07-2009, 23:03:52
    #1
    casper nirvana laptop kullanan arkadaslara bir sorum olacak yeni bir casper laptop aldım sarj cihazı normalin üzerinde ısınıyor normalmidir acaba kullananlara sormakta fayda var diye düşünüyorum ilginiz icin simdiden tşkler.
  • 02-07-2009, 03:20:55
    #2
    Normal değil...24 saat takılı benim ki ama öyle aşırı sıcak değil normal..