SSH ile veri tabanı taşıma - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SSH ile veri tabanı taşıma
10
●
1.452
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
SSH ile veri tabanı taşıma
1
2
05-03-2007, 00:51:48
#10
la_gazetta
Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
#mysqldump --opt -Q -u dbuser -p dbname <
buradaki --opt -Q
nedir?
S&S
06-03-2007, 12:43:33
#11
la_gazetta
cevap yokmu?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler