Site Hakkında Görüşleriniz
10
●324
- 04-02-2024, 02:15:53Ellerinize emeğinize sağlık hocam çok hoş olmuş ancak Tasarım konusunda biraz daha çalışmaya ihtiyaç var diye düşünüyorum.
- 04-02-2024, 02:27:58Mobilde başlıklar sanki biraz küçük kalmış gibi. Masaüstünde sıkıntı yok sağ ve sol taraflar reklamlarla kapanır. Basit ve hoş görünüyor.
İçerik olarak yapay zeka ile zor olur diyecektim de baya düzenlemişsiniz sanırım sıralama da almaya başlamışsınız nazar değmesin. Başarılar hocam. - 04-02-2024, 02:31:14Değerli yorumlarınız için teşekkürler, eleştirilerinizi dikkate alacağım.
Çalışıyor hocam tekrar kontrol eder misinizTazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-02-2024, 02:34:23Bende sorun var herhalde. VPN ile girebildim. Yazı boyutu biraz fazla geldi bana. Başarılar dilerimAnlatiyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2024, 04:01:32Sade bir görünüşe sahip hocam gayet akıcı ve hoş duruyor. fakat gece modu olsa daha da iyi olabilir diye düşünüyorum
iyi forumlar.