• 20-06-2009, 14:11:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bi site hazırladım şunu sormak istiyorum size tasarımı alta ve yukarıya tam oturtmak istiyorum yani adam siteyi açtığında tablo üst ve alta 0 vaziyette olacak? nasıl yapabilirim?
  • 20-06-2009, 14:41:44
    #2
    o giren kişinin monitörüne bağlıdır 17 inç tir tablo tam oturmaz 19 inç tir tablo tam oturtur ortasını bulman lazım deneyerek yapabilirsin.