tasarım sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
tasarım sorunu
1
●
277
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
tasarım sorunu
20-06-2009, 14:11:01
#1
blacksta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben bi site hazırladım şunu sormak istiyorum size tasarımı alta ve yukarıya tam oturtmak istiyorum yani adam siteyi açtığında tablo üst ve alta 0 vaziyette olacak? nasıl yapabilirim?
20-06-2009, 14:41:44
#2
c0di
o giren kişinin monitörüne bağlıdır 17 inç tir tablo tam oturmaz 19 inç tir tablo tam oturtur ortasını bulman lazım deneyerek yapabilirsin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler