• 01-03-2007, 04:06:30
    #1
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Google Linki

    arkadaslar bu arama sonucunda 12. sayfadan sonrasını acmıyor virus felan var die..Melih bey yani kebirhost sahibi tarama yaptı ama hiç bi bulguya rastlamadı..ne forumda nede ana sayfada virus iceren bi program yok..programlardan degilse..yazılan yazılardan virus kapacak hali yokya
  • 01-03-2007, 05:53:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilginc. Bende de acmıyor

    ama aramada neden boyle girdin ki ?: site://forumcix.net

    site:forumcix.net dogrusu.
  • 01-03-2007, 14:23:40
    #3
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fark etmiyor sonucta aynı kapıya cıkıyor
    hala sorun cozulmus degil..bi ara burdan birinin sitesinde de aynı sorunla karsılasmıstım