• 18-06-2009, 20:52:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ne dersiniz kaliteli webmaster blogu açsam özgün yazıp bol içerikli ve kategorili yapsam tutar mı?
  • 19-06-2009, 00:41:39
    #2
    Bu sorunun cevabını bende arıyorum zira elimde bir domain var caylakwebmaster.com adında ama yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyorum.
  • 19-06-2009, 00:45:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    farkınız olmalı mesela ayrıyetten online olarak yardım paneli olmalı yanı farklı şeyler olursa tutacağından eminim hocalarım
  • 19-06-2009, 00:46:18
    #4
    Olmaz bence... niye derseniz nedenlerim çok veya az..ama bu sitelerden de çok var ve özgün yazı ne kadar yazacaksınız yani nereye kadar yazacaksınız.

    yok sevabına açacam diyorsanız siz bilirsiniz ama birşeyler kazanacam binlerce hitim olacak diyorsanız hiç uğraşmayın derim.

    Bu benim görüşüm
  • 19-06-2009, 00:48:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tutar sağlam bi tasarımla güzel bi içerikle ve iyi bi alt yapı ile girersen yaparsan tutar
  • 19-06-2009, 00:50:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    piyasadakilerden değişik bişiyler olabilir. mesela online chat gibi kurarsınız odalara bölersiniz

    seo odası , genel sorunlar odası , host odası , domain odası ... gibi 2-3 işi bilen oldunmu tamamdır. yanı öyle bişiy açarsanız destek verırım gelenlere
  • 19-06-2009, 00:52:06
    #7
    özgün olursa tutabilir neden tutmasın ki
  • 19-06-2009, 00:54:55
    #8
    Arkadaşlar SEO bilgim iyi yerlerde. WEbmaster konularının birçoğunda da iyi şeyler yazabilirim. Hatta ileride çok tanınmış birkaç kişiyi de yazar kadrosuna katabilirim. Konuyu açmamdaki sebep birçok webmaster forumu var ancak kaliteli webmaster blogu doğru düzgün göremedim. Bir seoteknikleri var o da sadece seo üzerine yazıyor. Ne dersiniz ihtiyaç var mı?