• 17-06-2009, 19:58:44
    #1
    Arkadaşlar pr2 veya üstü blog sitesi olan varsa bana ulaşabilir mi acaba?
  • 17-06-2009, 20:03:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim Var Hocam Buyrun..
  • 17-06-2009, 20:06:29
    #3
    yural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Var Hocam Buyrun..

    Banada pm atasana yüral
  • 17-06-2009, 20:09:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pm Gönderildi
  • 17-06-2009, 20:12:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hemen hemen herkeste vardır
  • 17-06-2009, 20:13:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pr2 kişisel web sitem var, imzam.
  • 17-06-2009, 20:19:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de 3 var olur mu
  • 18-06-2009, 20:24:16
    #8
    bende 4 var ama neden soruyorsun ?