Arkadaşlar internetimin süresi doluyor. Tariflere baktım az çok ancak sizce hangi tarife ve nereden alayım?
Kampanyası olan tarife varmı bildiğiniz?
1 mb modemsiz ve sınırsız düşünüyorum.
Hangi Adsl alayım?
33
●1.692
- 16-06-2009, 17:28:03
- 16-06-2009, 17:31:46Üyeliği durdurulduTTnet
NETLİMİTSİZ
8 Mbps'e kadar
LİMİTSİZ
49 TL
Size yeterli olacaktır hocam - 16-06-2009, 17:34:05Hocam Smileadsl'nin 2Mbitini TTNET'in 8Mbitine tercih ederim. Alırsan SmileAdsl al hocam çünkü geçen gün bir sorun oluştu aradım ayar söylediler yaptım daha sonra gerek duymadım aramaya 1 gün sonra müşteri temsilcisi aradı ve sorunun düzelip düzelmediğini sordu
gerçekten işlerini iyi yapıyorlar...
Saygılarımla - 16-06-2009, 17:36:57Hem TTNET'in o tarifesinde sınır varmış 15GB Download yaptıktan Sonra 512kbps ye düşüyormuş.
- 16-06-2009, 17:45:06Smile Adsl Kampanyaları
Kampanyaları yukarıda benim aldığım kampanya(2MBit) İlk 9 Ay 35 TL Ödüyorsunuz Sonraki Aylar 60 sanırım. Şöyle bir güzelliği de var sponsor oluyorsunuz başkasına indirim yapıyorlar 25 Tl gibi 2 Aydır 9 TL ödüyorum
- 16-06-2009, 17:47:59Yine aynı ücrete geliyor
zaten 50 50 ödüyordum. resmen soyuluyoruz bu nedir ya.
- 16-06-2009, 17:49:49Hocam şahsen ben 1Mbit sınırsız kullanıyordum TTnet kullanırken Smile'a geçtim Hem 2 Kat Daha hızlı hem daha ucuza geldi. Her Türlü Tavsiye ederim

Saygılarımla - 16-06-2009, 17:52:24peki bu smile de sponsor olayı nasıl oluyor? yani nasıl ucuza getirebilirim ki?
gerçekten işlerini iyi yapıyorlar...
zaten 50 50 ödüyordum. resmen soyuluyoruz bu nedir ya.
