O Linki Ben Ekledim Evet 24 Ay İçinde İptal Edilirse 59 YTL + Varsa Kota Aşım Ücretini Alırlar.Ama Benim Şu Adsl Panelimde Sayaçlar Hep Sıfırda.Yokmu Bir Bilen
Bu demek oluyorki kullandığın limit aşımlarıda tekrar faturalandırılacak demektir.
O zaman sayması gerekiyor mantık olarak.Bence bir telefon aç.
Malum KURT TELEKOM