• 28-02-2007, 11:04:17
    #10
    Gmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desperrado Onun Sorduğum Soru İle Alakası Yok
    Bir üstteki arkadaşın linkine tıklayıp abone olmak isteyenler çıkabilir.
    O yüzden uyardım.
  • 28-02-2007, 11:07:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    O Linki Ben Ekledim Evet 24 Ay İçinde İptal Edilirse 59 YTL + Varsa Kota Aşım Ücretini Alırlar.Ama Benim Şu Adsl Panelimde Sayaçlar Hep Sıfırda.Yokmu Bir Bilen
  • 28-02-2007, 11:11:10
    #12
    Bu demek oluyorki kullandığın limit aşımlarıda tekrar faturalandırılacak demektir.
    O zaman sayması gerekiyor mantık olarak.Bence bir telefon aç.
    Malum KURT TELEKOM
  • 28-02-2007, 17:15:50
    #13
    1-proxy kullanıyormusun ben farkında olmadan proxy de ayarlıydı ve indirdigim dosya miktarı az gözüküyordu

    bildigim kadarıyla 12 saate güncelleniyordu 12 saat geçsin sorun devam ederse teknik servisi ara