Konu
Adsl Kota Paneli Hakkınd
28-02-2007, 11:11:10
#12
desperrado
Bu demek oluyorki kullandığın limit aşımlarıda tekrar faturalandırılacak demektir.
O zaman sayması gerekiyor mantık olarak.Bence bir telefon aç.
Malum KURT TELEKOM