• 14-06-2009, 21:27:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar kendı irc serverıma nasıl webchat koyarım acaba kendı irc serverımaweb uzerınden gırıs yapılmasını saglamak ıstıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevınırım
  • 14-06-2009, 21:29:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Shell firması ile Çalışıyorsanız Hizmet Aldıgınız Firmadan Yardım alabilirsiniz Java applet Kurabilirler.
  • 14-06-2009, 22:21:01
    #3
    Eger IRC Serveriniz varsa piyasada bulunan bir cok bedava WebChat Appleti bulunmakta. Genelde (En azından biz) Shell hizmeti aldıgını yerler web appletini kurarlar.Hizmeti nereden aldıgınızı bilmiyorum ama yuregim.com , hosting , web hosting , irc hosting , radyo hosting, linux hosting olarak size yardımcı olabiliriz. Gerekirse r10@yuregim.com adresinden ulasabilirsiniz.
  • 14-06-2009, 22:56:14
    #4
    Az once yazdım.

    https://www.r10.net/ircd-hosting-shel...cr-applet.html


    işine yarayacaktır dostum