web chat nasıl Koyarım
3
●347
- 14-06-2009, 21:27:14Üyeliği durdurulduarkadaslar kendı irc serverıma nasıl webchat koyarım acaba kendı irc serverımaweb uzerınden gırıs yapılmasını saglamak ıstıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevınırım
- 14-06-2009, 22:21:01Eger IRC Serveriniz varsa piyasada bulunan bir cok bedava WebChat Appleti bulunmakta. Genelde (En azından biz) Shell hizmeti aldıgını yerler web appletini kurarlar.Hizmeti nereden aldıgınızı bilmiyorum ama yuregim.com , hosting , web hosting , irc hosting , radyo hosting, linux hosting olarak size yardımcı olabiliriz. Gerekirse r10@yuregim.com adresinden ulasabilirsiniz.
- 14-06-2009, 22:56:14