karakter sorunu..! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
karakter sorunu..!
2
●
297
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
karakter sorunu..!
13-06-2009, 17:42:16
#1
Emrahbey
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar
ask, sohbet, chat, sohbet odalari, chat sohbet
adresinde aşağıya bi bakın kanallary ı ş ö ç ğ ü bozuluyor nasıl düzelticem ? araştırmadım konularda ama acil .
13-06-2009, 20:21:42
#2
Bilisimdunyasi
Hocam sayfanızdaki index.html sanırım
Alıntı
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
şu kodu
Alıntı
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
Yukarıdaki ile değiştiriniz.
13-06-2009, 21:27:16
#3
Emrahbey
Üyeliği durduruldu
teşekkür ettim kardesim sağol.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler