• 26-02-2007, 13:03:27
    #10
    Misafir
    Webmaster Kalıbının tam anlamıyla ne olduğunu tanımlayın ondan sonra bu soruyu sorun.
  • 26-02-2007, 13:15:10
    #11
    Kurumsal PLUS
    webmaster != hazır script kurabilen insan

    webmaster != tasarımcı

    webmaster != coder


    webmaster = tasarımı + kodlamayı, grafikerliği, bütün optimizasyonu ve bir web sitesinde aklınıza gelebilecek herşeyi yaptıktan sonra siteyi açan adamdır.

    ne kadar iyi olursa olsun, tasarım yapamayan bir coder webmaster değildir. ne kadar iyi olursa olsun, kodlama yapamayan bir tasarımcı webmaster değildir.

    blogsome'dan blogger açan adam ben webmaster'ım diyo hala.. ben php yazıyorum kendime webmaster kelimesini yakıştıramıyorum.. yazık..
  • 26-02-2007, 13:30:31
    #12
    Misafir
    birtanesi ick
  • 26-02-2007, 13:41:30
    #13
    yani Türkiye'de 10000 tane iyi webmaster olsa, buda her 7000 kişiden biri webmasterdır anlamına gelir. Yani ne kadar düşük bir oran aslında.
  • 26-02-2007, 13:54:47
    #14
    ıvır zıvırları atarsak 5000 derim ben
  • 26-02-2007, 21:23:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Evinde interneti olanların yarısından fazlası eğer bir mysite yapmış veya forum servislerinden yararlanmış ise ve bu sayı internet kullanıcılarının yarısından fazla olduğuna göre epey var onlara göre gerçek webcilere göre baya az var tr webmaster işini iyi yapan
  • 26-02-2007, 21:25:18
    #16
    katılıyorum..
    Angelside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wepmaster
  • 26-02-2007, 23:48:21
    #17
    bence boş bir tartışma herkezin bir yazılım ve tasarım yapması önemli değildir.Bir insan okumadan bu işten para kazanabiliyosa bu adama derim ben webmaster diye ne kadar okusanda bu işten para kazanamıyosan yada hit yapamıyosan webmaster diilsin.ben Visual basic 6.0 biliyorum delphi 7, php biraz ,tasarımda kafamdan güzel şeyler çıkaramadığım için pek anlamam. ve kendim vbulletin forum açtım bakalım hit yapabilecekmiyim ozaman kendime webmaster diyeceğim ben bunu derim arkadaşlar. kimseye söylemiyorum bu laflarımı. saygılarımla
  • 26-02-2007, 23:53:13
    #18
    hazır scriptlerin tr birimleri ile bence 5000 tane falan vardır...şahsen ben kendime webmaster demiyorum çünkü benden çok çok iyileri var adamlar bir <table> kodunu öğreniyorlar ki bunların çoğu forumcudur hemen kendilerini webmaster sanıyorlar...