• 09-06-2009, 23:46:25
    #1
    Vbulletin Kurulu Siteye Girince Hacklendi Görünüyor Ama Sitenin Diğer Dosyalarına Girince Cıkmıyor Sadece Girişte Yazıyor Nasıl İptal Ederim.
  • 10-06-2009, 14:44:14
    #2
    index.html varsa onu sil index.php'i de sil yenisini koy
  • 10-06-2009, 14:48:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Site adresini PM ile at bana.
  • 11-06-2009, 03:45:16
    #4
    index.html yada index.htm ye bak.
    olmassa eğer. temada arat indexde yazan yazıyı orda vardır. daha sonra değiştirdiği templateyi orjinaline geri çevirirsin olur.
  • 11-06-2009, 12:43:42
    #5
    Ftp Den İndex.php ye bak ındex ordaysa onun orjınalını at eger Forumhome'dan yapmıssa Phpmyadmınden yaparsın
  • 11-06-2009, 13:34:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ftpde anadizinde index.html yada index.htm varsa sil
    index php dosyasını yeniden at
    sitede şuanda aktif olan temanın forumhome şablonunu değiştirmişde olabilir orjinaline çevir.
  • 12-06-2009, 02:07:29
    #7
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım birde dosyalara verdiğin chmod ayarlarına dikkat en önemli rolü oynayan onlar.