Seslichat Bileşenleri
0
●274
- 04-06-2009, 20:07:54Üyeliği durdurulduArkadaşlar merhabalar bende bir adet 2 gb ramlı windows vps var istersem plesk kurma şansımda var yani size soracağım seslichat için ne gereklidir ne yapmam lazım bana söylermisiniz kuruyorum seslichati ama desteklemiyor bunu için ne eklenti kurmam lazım yada pleski kurmamamı lazım seslichatci olanlar söylerse sorunumu haellerim.