• 02-06-2009, 20:30:15
    #10
    Arkadaşlar benimle bir alakası yoktur bu olayın 100 e yakın v5 script kullanan var ve 1000 e yakın benim scriptimi kullanan kişiler vardır.Sizin sitenizi link eklenmesi ya bilgisayarınızda iframe virusu veya serverinizda acıktan olmuştur.

    Hani ayagınız taşa takılsa yere düşseniz webloader yaptı diceksiniz azcık hatayı kendinizde bulun ne olur hemen benim adımı sokmayın böyle yerlere.Lütfen diyorum !
  • 02-06-2009, 20:39:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benimle bir alakası yoktur bu olayın 100 e yakın v5 script kullanan var ve 1000 e yakın benim scriptimi kullanan kişiler vardır.Sizin sitenizi link eklenmesi ya bilgisayarınızda iframe virusu veya serverinizda acıktan olmuştur.
    Hani ayagınız taşa takılsa yere düşseniz webloader yaptı diceksiniz azcık hatayı kendinizde bulun ne olur hemen benim adımı sokmayın böyle yerlere.Lütfen diyorum !
    Hazır bulmuşken diyelim garanti verdiğin tek bot olan v6nın da botları çalışmıyor. Site kapanmadığı halde. Ne olacak?
  • 02-06-2009, 20:43:54
    #12
    server da bence sorun , iframe yi kodlayan arkadaşın koyduğunu sanmıyorum ,
  • 02-06-2009, 21:00:00
    #13
    Zaten bir dahaki sefere script satarken iq testine sokup öyle satıcam adamın sitesi kapanıyor host kapanmış script çalışmıyor diyor mahkeme engellemiş script çalışmıyor diyor bandwitch dolmuş script çalışmıyor diyor trojan yiyp hosttan hackleniyor script acık var diyor 1000 tane en az benim scripti kullanan site var 2 tanesine link eklenmiş bir şekilde scriptte acık var diyorsunuz ne diyim ben size ya
  • 02-06-2009, 21:07:10
    #14
    serkay acik var felan demiyoruz varmi acaba diyoruz sende yok dedin tamam demekki acık server in acigi sana burda bişe demiyoruz
  • 02-06-2009, 22:28:13
    #15
    fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkay acik var felan demiyoruz varmi acaba diyoruz sende yok dedin tamam demekki acık server in acigi sana burda bişe demiyoruz
    Fuatcım lafım sana degil zaten Seni 3 senedir tanıyorum kardeşim sana laf söylemedim sen yıllardır site ile ugraşan adamsın diger scriptte uzaktan kontrol filan var diyen arkadaşlara sözüm o uzaktan kontrol sadece v3 deydi
  • 03-06-2009, 00:11:59
    #16
    İnternetleri kopsa, Serkay'dan bilecekler.