• 02-06-2009, 12:26:59
    #1
    Arkadaşlar autocad bilipte 3d bilmemek ne kötü
    Sınava girecek arkadaşım yarın ve şekillerin üstten alttan yandan görünüşlerini çizip biir menüden bunların otomatik 3 boyutlu yapıyormuşsun ? Bunu nasıl yaparım acaba bir şekli 3 boyutlu hale nasıl getirebilirim? teşekkürler
  • 02-06-2009, 12:55:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    biraz daha açıklarsan iyi olur çünkü 3 görünüşten yola çıkarak bir menüden bunların 3 boyutlusunu çıkarmak diye birşey olduğunu ilk senden duydum şöyle birşey olabilir autocad değilde solidworks veya mastercam bunlarda katı modellerin 3 görünüşünü bir menüden oluşturabiliyorsun ama 3 görünüşten katı model oluşturulması bence böyle birşey yok ben böyle birşey görmedim varsada autocad te olabildiğini hiç düşünmüyorum... Autocad ile 2 boyutlu çizimleri 3 boyutluya çevirme var oda extrude , Revolve Gibi Katı Model oLuşturma komutları ile yapılabiliyor ama 3 görünüşünü çizipte bunların katı modelini oluşturma diye birşey yok.. biraz açıklayıcı olursan yardım edebilirim ..
  • 02-06-2009, 15:13:33
    #3
    katil olacağım valla

    Soruyu sevgilim şöyle değiştirdi
    isometric ve oblique ile önden arkadan görünüş çizecekmiş. Bu görünüşleri mesala sadece önden görünüşü çizip diğer görünüşleri otomatik çıkaran birşey yok sanırım dimi ? Kendisi referans noktası alarak isometric olarak çıkarması lazım doğrumu :S
  • 02-06-2009, 18:57:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Önden Görünüş Diğer Görünüşleri Vermez Katı Model Diğer Görünüşleri Verir Çünkü 3 D Modelin bütün Görünüşleri bellidir 2 Boyutlu Resimi Bir Görünüş ile Anlatılamıyorsa iki veya üç Görünüş Çizilir şimdi ben ne yapılacağını tam anlamadım ki ne resmi çizecek 2 boyutlumu 3 boyutlumu 2 boyutlu çizip 3 boyutluyamı çevirmesi isteniyor ne istediğini tam olarak bilmeden birşey söyleyemem bana orada sorulacak soruyu kelimesi kelimesine söylersen ozaman net birşey söyleyebilirim :S