Selamun Aleyküm dostlar,
Twitter api ile alakalı bir yazılım yazıcam ama log kayıtlarında sürekli composer ca-bundle nin projeye dahil edilmediğiyle alakalı hata alıyorum.
Projeye nasıl composer'i dahil edebilirim?
Composer'i php yazılımıma nasıl dahil ederim?
1
●98
- 15-10-2023, 02:48:49composer kurulu ise sunucu veya root erişimin olan makinede:ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
composer require paket-ismi
şeklinde yüklenir bu sana vendor klasörü üretir içinde autoload vardır onu include edersin php scriptine header kısmından.
tüm komutlar ve kurulumu şurada : https://getcomposer.org/doc/