Selamun Aleyküm dostlar,
Twitter api ile alakalı bir yazılım yazıcam ama log kayıtlarında sürekli composer ca-bundle nin projeye dahil edilmediğiyle alakalı hata alıyorum.
Projeye nasıl composer'i dahil edebilirim?
composer kurulu ise sunucu veya root erişimin olan makinede:
composer require paket-ismi
şeklinde yüklenir bu sana vendor klasörü üretir içinde autoload vardır onu include edersin php scriptine header kısmından.
tüm komutlar ve kurulumu şurada :
https://getcomposer.org/doc/