• 08-10-2023, 20:21:49
    #1
    Merhaba,

    Perfex CRM kurdum yeni kullanmaya başlayacağım. Tüm Mail şablonları İngilizce, bunların Türkçeleri elinde olan var mı ?
  • 07-12-2023, 13:31:17
    #2
    Bulabildiniz mi? Bende arıyorum.
  • 02-01-2024, 03:02:09
    #3
    Konu takip bulabildiniz mi
  • 02-01-2024, 13:03:01
    #4
    Maalesef
  • 07-02-2024, 18:26:46
    #5
    hocam oturup çevirmeniz gerekli. maalesef ben üşenmeden çevirdim