• 24-05-2009, 18:15:47
    #1
    Arkadaşlar elimde çok sayıda email adresi mevcut eski smf formumdan almıştım şuanda vb kullanıyorum bu email adreslerine posta göndermek istiyorum nasıl yapıcam bir programı varmı_?
  • 25-05-2009, 15:49:11
    #2
    Elımde satlık program ve php kodlaması olan var..

    ıletısıme gecmek ıstersen pm atarsın..