• 20-05-2009, 12:18:21
    #10
    #EscapeLord

    siteyi satma mantığınla açarsan zaten pek bir ilerleme kaydedemezsin , satma kendin kazan genelde satılan her site öncelikle belki sıcak para sağlıyor ama uzun vadede sattığınızada pişman olabiliyorsunuz.
  • 20-05-2009, 13:49:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben siteyi satmayı düşünmüyorum sadece kazanç elde etmek istiyorum çünkü şu anda sponsor hostda bulunuyor biraz para toparlıyım adam akıllı bir host da geçmeyi düşüüyorum , para verilen host ayrı oluyo hem daha fazla ilgileniliniyo , sponsorda adam öyle bir davranıyoki küfür edermiş gibi
  • 20-05-2009, 13:52:00
    #12
    forumlarda aktif üye daha önemli bence hem sana kazndırıhemde daha eğlenceli bi ortamın olur
  • 20-05-2009, 14:02:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kısacası şöyle diyeyim , sizce üye olmadan konuyu görüntüleyememe eklentisi fazdalımı
  • 20-05-2009, 14:08:47
    #14
    serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısacası şöyle diyeyim , sizce üye olmadan konuyu görüntüleyememe eklentisi fazdalımı
    Kendini forumun sahibi değilde, aradığını googleden senin sitede bulmuş bir ziyaretçi olarak düşün. O zaman bu sorunun cevabı daha kolay olur.
  • 20-05-2009, 14:11:30
    #15
    Sadece Linkler için üyelik isteyebilirsin içerik için misafirlerde görmeli.
  • 20-05-2009, 14:31:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    2-3 ay uyelikli yap
    forum 10k hit aldımı misafirlere linki aç
  • 20-05-2009, 14:50:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Boş üye ise ziyaretçi olmasını tercih ederim.
  • 20-05-2009, 15:04:35
    #18
    Bana Göre İkiside değiil...

    Neden derseniz ? ? ?

    Sağlam İçerik olduktan sonra Ziyaretci de olur Üye bulunur..


    Sen Özgün Makale yaz .. Güncel Konularda Halkı bilgilendir..
    Yani İçeriğe yüklen üye/ziyaretci toplamaya çalışma...
    İçerik ekle gerisini Google Amcaya bırak ..

    Her Zaman Ziyaretcinde olur üyende..