#EscapeLord
siteyi satma mantığınla açarsan zaten pek bir ilerleme kaydedemezsin , satma kendin kazan genelde satılan her site öncelikle belki sıcak para sağlıyor ama uzun vadede sattığınızada pişman olabiliyorsunuz.
misafir mi üye mi
20
●906
- 20-05-2009, 13:49:47Üyeliği durdurulduben siteyi satmayı düşünmüyorum sadece kazanç elde etmek istiyorum çünkü şu anda sponsor hostda bulunuyor biraz para toparlıyım adam akıllı bir host da geçmeyi düşüüyorum , para verilen host ayrı oluyo hem daha fazla ilgileniliniyo , sponsorda adam öyle bir davranıyoki küfür edermiş gibi
- 20-05-2009, 14:08:47Kendini forumun sahibi değilde, aradığını googleden senin sitede bulmuş bir ziyaretçi olarak düşün. O zaman bu sorunun cevabı daha kolay olur.serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2009, 15:04:35Bana Göre İkiside değiil...
Neden derseniz ? ? ?
Sağlam İçerik olduktan sonra Ziyaretci de olur Üye bulunur..
Sen Özgün Makale yaz .. Güncel Konularda Halkı bilgilendir..
Yani İçeriğe yüklen üye/ziyaretci toplamaya çalışma...
İçerik ekle gerisini Google Amcaya bırak ..
Her Zaman Ziyaretcinde olur üyende..