• 17-05-2009, 22:57:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    name.com da kayıtlı olan imzamdaki sitem üzerinden alt name server oluşturdum.

    ns1.sitem.com 95.168.169.141
    ns2.sitem.com 95.168.169.142
    ns3.sitem.com 95.168.169.143



    ns1.sitemismi.com giriş yaptığımda Plesk gelmesi gerekirken girmiyor?
    Neden olabilir?
    Başka bir domaini yaptıgım ALT NAME SERVERa yönlendiriyorum hiç bir etki yok?
    Neden Niçin ?

    Bütün yorumlar için şimdiden tşk ederim
  • 17-05-2009, 23:03:05
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    NeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    name.com da kayıtlı olan imzamdaki sitem üzerinden alt name server oluşturdum.
    ns1.sitem.com 95.168.169.141
    ns2.sitem.com 95.168.169.142
    ns3.sitem.com 95.168.169.143
    ns1.sitemismi.com giriş yaptığımda Plesk gelmesi gerekirken girmiyor?
    Neden olabilir?
    Başka bir domaini yaptıgım ALT NAME SERVERa yönlendiriyorum hiç bir etki yok?
    Neden Niçin ?
    Bütün yorumlar için şimdiden tşk ederim
    Plesk panel üzerindende a kaydı olarak ns1,n2 tanımlaması yaptınız mı ?
  • 17-05-2009, 23:10:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha açıklama yaparmısın Elazığlı168 kardeşim
  • 18-05-2009, 00:16:05
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Plesk panelinize girin domaininiz kendi panelinden dns record ayarlarına girip a kaydını seçip ns1 ve n2 olarak 2 ns oluşturun.