Arkadaşlar 2.5 haftalık bir site açtım sitemin özgün bir içeriği var pr1 oldu herşey yolunda adsenseye başvurdum bu arada bi adtech i deniyeyim dedim...Ancak denemeden önce bide konu açayım dedim Adtech kazandırır mı bana ? Tık başı ne kadar kazandırır ? Adtech i siteme koymam adsenenin red olmasına zemin hzırlarmı ?