Seoogle'a Ne mi Oldu? :)
100
●9.525
- 12-05-2009, 23:11:08Seoogle'ın satış hikayesini duyurmak konusunda çekimser kalmıştım ancak domainim hacklendiğini düşünüp bana pm/mail atanların sayısının gitgide
artması nedeniyle duyurmam en iyisi olacak
Hack,iflas,sağlık vb. hiçbir sorun yok çok şükür ve başladığım bir işi daha alnımın akıyla altına imzamı atarak bitirdim.
R10'dan Msn listemde olan dostlarım Seoogle'ın satış hikayesini adım adım biliyorlar, bazıları yaptığımız uzun protokolü dahi bizzat gördü ve böyle birşeyi neden paylaşmadığıma da şaşırıyorlardı, alın paylaşıyorum artık
Mümkünse bu duyurum başka sitelerde paylaşılarak fazla yayılMAsın..
Bir süredir Google Seoogle ile uğraşıyordu,
ancak marka için belirli bir itiraz süresi vardır ve bu süreyi çoktan kaçırdıkları için bu yolla markamı iptal edememişlerdi. Seoogle'ın şu anki tanınırlığı ve sektördeki yeri markaya olan ilgiyi artırdı. Son 1 ay içinde yaptığımız görüşmeler sonucu dava sürecine girmektense masaya oturmak tercih edildi, şartlar ve rakamlarda anlaşıldıktan sonra
yapılan bir protokol ile anlaşmamız imzaya alındı ve TPE'den markamın feragat işlemlerini gerçekleştirdik.
Sonuç olarak değeri üzerinden Seoogle Google tarafından alınmıştır.
Neden alındığına gelince; elbetteki google'ın seo işi yapmasını bekleyemezsiniz, amaç sadece Seoogle'ın sektörden çekilmesidir. Ve anlaşma sonucunda da bu
gerçekleşmiştir. Marka feragat işlemleri tamamlanana kadar marka askıda kalacaktır, domain ise artık kullanılamayacağı için www.google.com.tr'ye
yönlenmiştir.
Yaptığım anlaşma sektörden çekilmeme neden olsa da bu benim için bir başarıdır ve Seoogle'ı da başarılarım arasında hatırlayacağım.
Bu başlığı kısa bir süre sonra kaldıracağım.. - 12-05-2009, 23:18:38Google bu konularda nasıl elini cebine atıyor mu bilelimde
?
Tebrik ederim gerçekten güzel isimdi , başarılarının devamını dilerim. - 12-05-2009, 23:24:43Kaç rakamlı bir fiyata anlaştınız acaba.. merak ediyor buradakiler benim gibi.. Söylemenizde bir sakınca yoksa xxx.xxx rakam olarak yazarmısınız..
- 12-05-2009, 23:26:25teşekkür ederim arkadaşlar,
@Boxer, o dediğin konseptte bir alım değil bu , youtube gibi beğenilen bir projeyi almak ile bir markayı yoketme amaçlı almak arasında baya fark var
Bu arada bu konu için atanan 2 avukat ilgilendi konuyla yani abd'den kimse gelmedi (biri sordu da..) ilgili konuda aracılık ve temasları sağladılar, anlaşma yapıldı ve bitti.
Hack,iflas,sağlık vb. hiçbir sorun yok çok şükür ve başladığım bir işi daha alnımın akıyla altına imzamı atarak bitirdim.