teşekkür ederim arkadaşlar,
@Boxer, o dediğin konseptte bir alım değil bu , youtube gibi beğenilen bir projeyi almak ile bir markayı yoketme amaçlı almak arasında baya fark var

Bu arada bu konu için atanan 2 avukat ilgilendi konuyla yani abd'den kimse gelmedi (biri sordu da..) ilgili konuda aracılık ve temasları sağladılar, anlaşma yapıldı ve bitti.