• 12-05-2009, 15:02:53
    #1
    Misafir
    Mrb arkadaşlar, komedi siteme elimden geldiğince özgün içerik eklemeye çalışıyorum. Bazılarını c/p yapıp bazılarını kendim başka yerden baka baka harf, kelime, şive değiştirerek yazmaya çalışıyorum, sizce bi faydası dokunurmu ? oda c/p ye girermi ? ayrıca pr si n/a ydı 5 özgün, 9 tane kopya içerikle 4 günde pr0 oldu

    Bu sitenin sonu iyimi yoksa kötümü ? cevaplarınızı bekliyorum..
  • 12-05-2009, 15:08:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Devam özgün içerikle
  • 12-05-2009, 15:16:47
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mrb arkadaşlar, komedi siteme elimden geldiğince özgün içerik eklemeye çalışıyorum. Bazılarını c/p yapıp bazılarını kendim başka yerden baka baka harf, kelime, şive değiştirerek yazmaya çalışıyorum, sizce bi faydası dokunurmu ? oda c/p ye girermi ? ayrıca pr si n/a ydı 5 özgün, 9 tane kopya içerikle 4 günde pr0 oldu
    Bu sitenin sonu iyimi yoksa kötümü ? cevaplarınızı bekliyorum..
    şimdiden belli olmaz ama doğru yoldasın
  • 12-05-2009, 16:23:10
    #4
    Geçen bi' yerde okumuştum;

    Bi' sitedeki yazıyı alıntı yaparak, 2-3 cümle değiştirip yayınladığında google emice anlarsa sandbox 'a girme tehlikesi varmış.

    Şuanda bende dediğiniz şekilde yapıyorum, bakalım sonucunda n'olcak...