tepki gelir mi:S
r10 teması
6
●668
- 10-05-2009, 23:03:50arkadaşlar kendi forumuma r10 unun kullandığı temayı kursam ne olur
tepki gelir mi:S
- 11-05-2009, 14:26:19
- 11-05-2009, 22:02:59Üyeliği durdurulduGeçenlerde bir site vardı . wm90 adında. bu forumada konusu açıldı . herkes dalga geçti bayağı
R10'a özendikleri için.
Ama webmaster sitesiydi.
Genel forum vs. forumunuz varsa tepki gelmez.
R10'a özendikleri için.