• 10-05-2009, 23:03:50
    #1
    arkadaşlar kendi forumuma r10 unun kullandığı temayı kursam ne olur tepki gelir mi:S
  • 10-05-2009, 23:04:48
    #2
    webmaster forumu değilse bir tepki geleceğini sanmıyorum...
  • 10-05-2009, 23:05:50
    #3
    yok film indirmek için yani maksat domain boşta kalmasın
  • 11-05-2009, 14:26:19
    #4
    https://www.r10.net/mybb/257590-fk-te...1-0-1-4-a.html
    benim tasarladığım klon var üst konuda
  • 11-05-2009, 15:54:40
    #5
    r10 teması vbulletin in orjinal teması. sadece biraz düzenlenmiş. sorun çıkacağını sanmam.
  • 11-05-2009, 22:02:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geçenlerde bir site vardı . wm90 adında. bu forumada konusu açıldı . herkes dalga geçti bayağı R10'a özendikleri için.

    Ama webmaster sitesiydi.

    Genel forum vs. forumunuz varsa tepki gelmez.
  • 11-05-2009, 22:21:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aslında kendin yapsan senin için daha iyi olur. Alt tarafı gradientler bütünü