• 09-05-2009, 15:13:46
    #1
    Arkadaşlar Bir Tema Buldum Fakat Kurulumunu Tam Olarak Yapamadım Yardım Edebilicek Bir Arkadaş Varmı Acaba ?

    Tema Şu :http://btemplates.com/2009/04/04/reflection/
  • 09-05-2009, 15:16:37
    #2
    Çok basit buradan öğrenebilirsin.
  • 09-05-2009, 15:21:22
    #3
    Tema Yüklemeyi Yaptım Fakat Javascriptli Bişiler Var Onu Çözemedim
  • 09-05-2009, 15:34:16
    #4
    JS dosyalarını googlepages gibi bir hosta upload edeceksin. Sonra bu temayı bloguna yükleyip html düzenleme bölümünden o js dosyasının linkinin ekleneceği konumu bulacaksın ve upload ettiğin js dosyasının linkini buraya koyup kaydedeceksin.
  • 09-05-2009, 15:46:43
    #5
    Yok Ustalar Yapamadım Bana Şu Temayı Kurabilecek Bir Arkadaş Varmı Acaba Şimdiden Teşekkürler
    p.m atarsa sevinirim