• 12-06-2023, 17:21:09
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    1 Ay boyunca forumdan uzaklaştırılmıştım, 2 gün önce banım açıldı izmirde tatilde olduğumdan dolayı bugün müsait oldum.

    Bugünden itibaren eskisi gibi devam ediyoruz, ban yedikten sonra sevgilimden ayrılmış gibi hissetmiştim.

    Neden banlandın diye soracak olanlara : Siyaset tartışması yüzünden (Hiç bir şekilde ticaret sorunu yaşanmadı, yaşanmaz)

    Herkese bol kazançlar dilerim.
  • 12-06-2023, 17:23:16
    #2
    hos geldin sevgili dostum
  • 12-06-2023, 17:25:11
    #3
    Tekrardan hoş geldiniz hocam
  • 12-06-2023, 17:26:03
    #4
    Hoşgeldiniz
  • 12-06-2023, 17:26:55
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    tolgaand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hos geldin sevgili dostum
    Ration adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan hoş geldiniz hocam
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz
    Hoş buldum hepinize teşekkürler.
  • 12-06-2023, 17:29:13
    #6
    Aleykümselam.
    Forum bir aile ortamı siyaset kirli birşey kimseyi kırmaya gerek yok.
  • 12-06-2023, 17:30:59
    #7
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
  • 12-06-2023, 17:33:52
    #8
    Platin üye
    Gitti platinin kalan günleri Hoş geldin tekrardan.
  • 12-06-2023, 17:34:06
    #9
    Eskisi gibi devam ederseniz yine banlanırsınız hocam aman dikkat
    Alıntı
    Bugünden itibaren eskisi gibi devam ediyoruz