1 Ay boyunca forumdan uzaklaştırılmıştım, 2 gün önce banım açıldı izmirde tatilde olduğumdan dolayı bugün müsait oldum.
Bugünden itibaren eskisi gibi devam ediyoruz, ban yedikten sonra sevgilimden ayrılmış gibi hissetmiştim.
Neden banlandın diye soracak olanlara : Siyaset tartışması yüzünden

(Hiç bir şekilde ticaret sorunu yaşanmadı, yaşanmaz)
Herkese bol kazançlar dilerim.