1 Ay boyunca forumdan uzaklaştırılmıştım, 2 gün önce banım açıldı izmirde tatilde olduğumdan dolayı bugün müsait oldum.

Bugünden itibaren eskisi gibi devam ediyoruz, ban yedikten sonra sevgilimden ayrılmış gibi hissetmiştim.

Neden banlandın diye soracak olanlara : Siyaset tartışması yüzünden (Hiç bir şekilde ticaret sorunu yaşanmadı, yaşanmaz)

Herkese bol kazançlar dilerim.